Het bollendak: het is dé blikvanger van het Stationsplein in Utrecht. Het kenmerkende patroon ervan is waarop het nieuwe Castore-uitshirt van FC Utrecht is geïnspireerd. ‘In het hart van de stad’, is de naam van het uittenue voor de jaargang 2024/2025.
Het
unieke design van het shirt springt in het oog; een intrigerend
tafereel voor wie niet uit Utrecht komt, één brok herkenbaarheid
voor echte Utrechters.
Een
stijlvol verwerkt icoontje van de Domtoren op de voorkant van het
tricot zorgt voor een nog sterker Utrechts karakter. En de logo’s
van de drie clubs waaruit FC Utrecht is ontstaan – DOS, USV
Elinkwijk en Velox – op de rugzijde van het shirt geven extra blijk
van historisch besef en trots op het verleden.
Het
logo van FC Utrecht’s nieuwe hoofdsponsor Conclusion siert de
voorkant van het shirt. Op het mannenshirt prijkt op de ene mouw het
beeldmerk van FC Utrecht Foundation en op de andere mouw het
logo van Jongerius Invest. Het logo van Jongerius Invest staat op de
shirts die online en in de Fanshop worden verkocht. Het beeldmerk van
FC Utrecht Foundation en overige mouwlogo’s zitten niet
standaard op de shirts, maar kunnen in de Fanshop op verzoek worden
bedrukt.