Ruim voldoende voor WIJ 3.0

Foto: WIJ 3.0

WIJ 3.0, een organisatie voor activering en re-integratie, heeft bij een klanttevredenheidsonderzoek een 7.7 van haar cliënten gekregen. Het onderzoek is eind vorig jaar uitgevoerd en 212 cliënten namen deel aan het onderzoek.

WIJ 3.0 biedt in de stad Utrecht en de regio vanuit elf locaties dagactiviteiten aan. De activiteiten helpen mensen die maatschappelijk in een kwetsbare positie verkeren en een grote afstand tot de arbeidsmarkt hebben. De activiteiten betreffen onder meer het uitvoeren van diverse klussen via het Wijkbedrijf, werkzaamheden in de mataalwerkplaats, het atelier Naald & Draad, catering vanuit locatie de Stadsbrug, vergaderfaciliteiten en de fietswerkplaats Fiets&IK.

Uit het onderzoek blijkt onder meer dat 60 procent van de ondervraagden wekelijks drie keer of meer meedoet met de dagactiviteiten. Zo’n driekwart van de cliënten vindt de sfeer en veiligheid bij WIJ 3.0 goed. 66 procent stelt voldoende gesteund te zijn om aan de eigen ontwikkeling te werken. Tegelijk zegt 37 procent dat ze meer kunnen dan hun begeleider denkt. 83 procent van de bevraagde deelnemers zegt WIJ 3.0 aan te bevelen wanneer andere mensen activiteiten zoeken.

Cookieinstellingen