V&D start in Utrecht pilot bezorgservice

Foto: utrecht.nieuws.nl

UTRECHT – Warenhuis Vroom & Dreesmann start deze week een test met een bezorgservice vanuit de filialen in Utrecht en Groningen. Klanten kunnen hun aankopen in de winkel via de klantenservice van deze vestigingen dezelfde dag nog thuis laten bezorgen. Dit meldt het warenhuis op zijn site vd.nl

Illustratie: VD.nl
Illustratie: VD.nl

Vanaf medio december 2015 tot en met medio maart 2016 is de bezorgservice beschikbaar. Bij gebleken succes wordt deze service uitgebreid naar andere filialen.

Binnen straal van 30 kilometer

Bij besteding vanaf vijf euro kunnen klanten hun aankopen thuis laten bezorgen, als ze in een straal van dertig kilometer rondom de winkel wonen. De koeriersdiensten bezorgen op meerdere momenten gedurende de dag, ook ’s avonds. V&D wil het met deze service het doen van aankopen in de winkel aantrekkelijker maken, zodat klanten tijdens een dagje winkelen niet de hele tijd de gekochte spullen bij zich hoeven te dragen.

Ook vanuit winkel en kiosken

Vorige maand maakte V&D al bekend het mogelijk te willen maken online bestellingen vanuit de winkel te leveren. Ook testte de warenhuisketen de afgelopen maanden de inzet van kiosken in zijn filialen in Almere, Amstelveen en Uden. In die kiosken krijgen klanten online toegang tot het gehele assortiment, ook als een product niet in de vestiging op voorraad is.

Voor de bezorging werkt V&D in Utrecht samen met koeriersbedrijf Trunkrs en in Groningen met Fietskoeriers.nl.

Bron: RetailNews.nl

Cookieinstellingen