Arlette de Jong nieuwe directeur De Helling

Foto: De Helling

Poppodium De Helling heeft per 1 november een nieuwe directeur. Arlette de Jong volgt Ron van der Meer op, die in februari al zijn vertrek aankondigde, maar vanwege de coronacrisis langer is aangebleven.

Arlette de Jong is op dit moment nog werkzaam als hoofd marketing bij Musis & Stadstheater Arnhem. Eerder werkte zij als marketeer voor Tivoli, waar zij meewerkte aan de openingscampagne van Tivoli de Helling. Naast Tivoli en Musis & Stadstheater Arnhem werkte zij in het verleden voor het Tropenmuseum en het Nationale Opera & Ballet.
Naast Arlette versterkt De Helling zich ook met Ella Stoffers als nieuwe hoofdproducent.
De Helling kan net als andere podia en clubs vanwege de bestaande coronamaatregelen nog geen regulier programma organiseren, maar zal dit najaar onder de noemer ‘Op De Kop Van Rotsoord’ een reeks shows met zitplaatsen aan haar bezoekers aanbieden.

Cookieinstellingen