Frisse Mosterd lanceert vanavond nieuw magazine

Foto: Frisse Mosterd

Vanavond, maandag 1 mei, presenteert Frisse Mosterd bij het Louis Harlooper Complex een speciale Horeca Pecha Kucha waarin jonge ondernemers alles vertellen over hun lief & leed als ondernemer. Deze avond is onderdeel van het nieuwste magazine van Frisse Mosterd, die dit keer in het teken staat van jonge Utrechtse horecaondernemers.

Frisse Mosterd heeft verschillende ondernemers gevraagd om vanavond hun ondernemersfilosofie, zakelijke successen en grootste mislukkingen volgens een Pecha Kucha-format met ons te delen.

Pecha Kucha is een internationaal presentatie-fenomeen dat ooit in Japan is bedacht door een groepje architecten. Elke spreker krijgt twintig slides, die vervolgens ieder twintig seconden in beeld worden gebracht. Na twintig seconden wordt automatisch de volgende slide vertoond. Deze presentatievorm zorgt voor korte, inspirerende presentaties en vaak hilarische momenten. Wie de sprekers van de Horeca Pecha Kucha van Frisse Mosterd zijn kun je terugvinden op Facebook of Instagram.

De lancering van het nieuwe Frisse Mosterd magazine vindt vanavond plaats om 18.00 uur in het Louis Hartlooper Complex op ’t Ledig Erf.

Frisse Mosterd is het horecaplatform van Utrecht dat vier keer per jaar een magazine uitbrengt met daarin bijzondere verhalen van ondernemers, leveranciers en producenten. Het magazine is te vinden in de Utrechtse horeca.

Cookieinstellingen